طراحی و تولید کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی




نحوه دکوراسیون و نوع و طرح کابینت آشپزخانه، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه شما دارد. چرا که آشپزخانه یکی از مهمترین و کاربردی ترین مکان ها در منزل محسوب میشود و در واقع میتوان گفت آشپزخانه هر خانه ای قلب آن خانه است. پس همانطور که قلب در بدن مهم ترین عضو بشمار می آید، آشپزخانه نیز مهم ترین عنصر خانه به حساب می آید. بنابراین لازم است به نحوه دکوراسیون و انتخاب کابینت آشپزخانه خود اهمیت دهید.
نوین کابین با بیش از 20 سال سابقه درخشان یکی از شرکت هایی است که در زمینه طراحی و تولید کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی مشغول فعالیت است. هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان و ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات با کمترین قیمت ممکن است.
تیم طراحی این شرکت همواره در تلاش است تا خود را با جدیدترین متدهای روز دنیا بروز نگه دارد و جدیدترین و زیباترین طرح ها را در ایران پیاده سازی نماید.  تیم تولید نیز از استادکاران حرفه ای تشکیل شده که عملیات تولید را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام میدهند.

مراحل انجام کار در نوین کابین

شرکت طراحی و تولید کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی نوین کابین قادر است تا تمامی طرح های پیشنهادی شما را از مرحله ایده به عمل تبدیل کند. اجرایی شدن ایده شما شامل سه مرحله است که در زیر آن را توضیح میدهیم:

طراحی سه بعدی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از دستگاه های مختلف، به راحتی میتوان هر نوع طرحی را قبل از پیاده سازی در فضای اصلی، به صورت سه بعدی (3D) طراحی کرد و نتیجه آن را دید. اگر نتیجه برای شما رضایت بخش بود، دقیقا همان طرح برای شما اجرا میشود و اگرهم رضایت بخش نبود شما این امکان را دارید تا طرح دیگری را انتخاب کنید.

تولید و ساخت

نوین کابین به تولید انواع کابینت از قبیل کابینت کلاسیک، کابینت مدرن، کابینت ام دی اف (MDF)، کابینت های گلاس، کابینت تمام چوب، کابینت ممبران و کابینت ملامینه میپردازد، و این کار را توسط استادکاران باتجربه و جدیدترین دستگاه ها انجام میدهد.

نصب و تحویل

نصب و تحویل کابینت و دکوراسیون سفارش داده شده، طبق قرارداد توسط استادکاران متبحر و با تجربه در زمان مقرر انجام میشود.

نمایشگاه دائمی کابینت و دکوراسیون آشپزخانه

شرکت نوین کابین یک نمایشگاه دائمی کابینت آشپزخانه در محل کارخانه خود راه اندازی کرده است، تا تمامی مشتریان بتوانند از نزدیک با انواع سبک و مدل های کابینت آشپزخانه آشنا شوند و به  کیفیت نوع متریال استفاده شده در محصولات این شرکت پی ببرند. شرکت در این نمایشگاه برای عموم افراد آزاد است و هزینه ای بایت آن دریافت نمیشود. برای شرکت در این نمایشگاه و تعیین زمان بازدید میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید و یا به سایت شرکت نوین کابین مراجعه نمایید و از طریق سایر راه های ارتباطی با آنها تماس برقرار کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کابینت طرح چوب چیست؟ مزایا و معایب آن کدام است؟

اصول دکوراسیون داخلی منزل